Shoppingguide för smarta fransar
Välkommen till SmartLashes.se:s e-shop!
Registrering
Registrering är inte obligatoriskt, men det ger dig fördelarna med lojalitetsprogrammet Smart Client.
Vilka är fördelarna med registrering?
- Insamling av Smart Points, som kan användas i form av rabatt på framtida beställningar. Mer information hittar du här.
- Engångsuppfyllning av kontaktuppgifter och därmed snabbare framtida beställningar.
- Översikt över alla beställningar.
- Möjlighet att klona tidigare beställningar.
- Möjlighet att lägga till produkter i "Favoriter", vilket gör det lättare att beställa dem.
- Möjlighet att prenumerera på nyhetsbrevet, där vi regelbundet informerar om pågående kampanjer och nyheter.
Hur registrerar jag mig?
- Du kan registrera dig enkelt genom att fylla i de grundläggande kontaktuppgifterna efter att ha klickat på "skapa ett konto" i rubriken på vår e-shop eller här.
- För nästa beställning klickar du bara på "logga in" för att komma in på ditt konto i sidhuvudet i vår e-butik eller här.
Vid frågor, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller +420 227 272 400.
Shopping
- Om du är registrerad, glöm inte att logga in för att tjäna och lösa in Smart Points.
- Du kan köpa en viss produkt genom att klicka på den, välja önskad kvantitet och klicka på knappen "Lägg i varukorgen".
- Använd filtren efter kategori till vänster eller sökfältet för att söka efter önskad produkt.
Frakt
- Nästa steg i slutförandet av beställningen är att välja transportalternativ.
- Du hittar transportalternativ och deras prislista här.
- Vi kommer att informera dig via e-post om att skicka beställningen.
- Du kommer också att få spårningsnumret för din beställning via e-post.
Betalning
- När du har valt en shoppingmetod fortsätter du med att välja betalningsmetoder.
- Betalningsalternativ och deras prislista hittar du här.
Slutförande av beställning
- Kontrollera noggrant de inmatade uppgifterna och orderöversikten.
- När du har läst de allmänna villkoren och markerat läsrutan kan du skicka beställningen.
- Du kommer att få en sammanfattning av beställningen via e-post.
- Du kommer att meddelas via e-post om ändringar i orderstatusen.
- Spårningsnumret för din beställning kommer också att skickas till din e-post.
- Om du är registrerad och inloggad på ditt konto kan du också övervaka statusen för din beställning i avsnittet "Mina beställningar".
Ändring, annullering av ordern
Om du vill ändra eller annullera din beställning, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller +420 227 272 400.
Logga in